همگام بودن با آپدیت های جدید گوگل
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت خب تا حدی از فضای استارت یادگیری seo به دور شدیم البته به لحاظ خوبه که بدونید مقصد کجاست و مسیر یادگیری این رشته رو تا شایسته ترین حد، بطور ظریف ملاحظه کنید.

گام نهایی که اینجانب برای یادگیری بهینه سازی یا این که در واقع توانا خیس کردن یادگرفته های بهینه سازی می شناسم، همگام بودن و بروز بودن با الگوریتم های گوگل هستش.

گوگل سعی در این داره که هوشمند خیس و هوشمند خیس بشه به شکلی که بتونه مثل یک بشر تعیین کنه و صرفا وبسایت هایی که لایق نخستین بودن رو دارا هستند، نخستین اکران بده.

شما بایستی خودتون رو بروز نگه دارید و ملاحظه کنید که گوگل چه ترازو هایی رو برای این درجه بندی های نو در حیث گرفته، شما هم از اون ایده های جدیدی بگیرید و تو ایده آل ترین صورت ممکن از رقبا جلو بزنید.

لینک و پیوند های تحت بروز ترین وبلاگ های مسئله seo در جهان می‌باشند که seo فعالیت های ماهر نباید از مطالب تازه اون ها غافل بشن:

https://moz.com/blog
https://backlinko.com/blog
https://neilpatel.com/blog
https://searchengineland.com/library/channel/سئو
خسته نباشید و متشکر که تا اینجای نوشته ی علمی با اینجانب هم پا موندید. امیدوارم داده ها خیر و خوبی بازداشت شما گردیده باشه و سوالاتتون رو میتونید تو قست کامنت ها بیان نمایید تا اینجانب پاسخگوی شما باشم.

سرویس ها بهینه سازی
جهت سود گیری از هر سیرتکامل سرویس ها seo اعم از مشورت، اجرا و فراگیری مفاهیم بهینه سازی می‌توانید با پیشتیبانی سرویس ها seo دات کام در رابطه باشید.





:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: